Avatar billede KHHP Juniormester
21. marts 2012 - 16:16 Der er 1 løsning

Chrome på Mac

Hej
Jeg har nu lige siden jeg installerede Google Chrome på Mac OS X Lion haft problemer med det.
Problemet består i at programmet går i en slags dvale når computeren har stået et stykke tid uden at browseren har været aktiv, prøver jeg så at åbne en ny fane og gå ind på en side, så skal jeg prøve flere gange før den kommer.
Jeg ved at det ikke er OS X eller noget hardware der er problemet, fordi når Chrome "strejker" har jeg prøvet at åbne Safari og Firefox og de virker fint og loader med det samme, også selvom de står et stykke tid, så jeg tror at der er problemer med Chrome. Derudover er der stortset altid problemer med at åbne Google og Youtube. For det meste loader google som den skal efter et par forsøg, mens YouTube meget ofte loader, men glemmer at indlæse styling, således at jeg bare får en simpel HTML-side hvor alle links er time new roman og blå med understregning.
Er der andre der har problemer med Chrome på Mac OS X, og er der nogen der ved hvordan et sådant problem evt. kan løses?
Avatar billede KHHP Juniormester
23. marts 2012 - 15:04 #1
Lukket