Avatar billede rossoneris Nybegynder
20. marts 2012 - 14:30 Der er 1 kommentar

MMS opsætning

Bør man ikke kunne se MMS direkte på telefonen uden at skulle logge ind på en hjemmeside ?.

Hvis jeg modtager en mms idag, er der blot et link ind til en tdc side hvor jeg skal logge ind med brugernavn/password. (og den er som regel 3-4 dage forsinket siden afsenderen sendte den afsted)

Kan man ikke direkte se mms på telefonen ? - jeg har fulgt TDC opsætning af iphone som de har stående på deres hjemmeside
Avatar billede haverslev Novice
20. marts 2012 - 14:47 #1
Hold da op alle de ikke afsluttede og åbne spørgsmål.
Din mail virker da vist heller ikke, du bør ihvertfald have modtaget masser af mails fra Eksperten ang. alle dine åbne spørgsmål. Det er da vis at lave gæk med alle der prøver at hjælpe dig.

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/rossoneris