Avatar billede bengaard Nybegynder
20. marts 2012 - 09:59 Der er 2 kommentarer

Læse eller konvertere .lwp filer på win7 64 bit

Hej eksperter,

jeg kan ikke google mig frem til et (helst gratis) program, der kan læse eller konvertere .lwp filer på win7 64 bit. Er der nogen, der kender en reader eller noget, man kan gøre? Jeg har prøvet libreoffice, men jeg synes ikke, det virker mere.
Avatar billede jensenjs Juniormester
20. marts 2012 - 10:15 #1
Jeg har ikke selv prøvet det, men her er et link til Lotus med en viewer

ftp://ftp.lotus.com/pub/lotusweb/product/smartsuite/

Vælg Kvlotus.exe

ftp://ftp.lotus.com/pub/lotusweb/product/smartsuite/Kvlotus.exe

Og så er her en side, igen jeg har ikke selv prøvet det.
http://www.fileheap.com/dbquery/1/lwp+reader
Avatar billede bengaard Nybegynder
20. marts 2012 - 10:24 #2
Tak for det, desværre ser det ud til, at kvlotus.exe ikke virker til win7 64 bit og der er ikke noget brugbart på den anden side.