Avatar billede jps6kb Novice
20. marts 2012 - 08:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Print byte-array (pdf) uden dialoger

Hej,

Er der nogen, der lige har en indgangsvinkel til, hvordan jeg sender et byte[] som indeholder en pdf, til en printer uden at brugeren ser noget (det skal bruges på en server, så dialoger er udelukket).

MVH
Avatar billede Bechmann71 Nybegynder
20. marts 2012 - 11:26 #1
Avatar billede soes Nybegynder
19. maj 2012 - 20:50 #2
Har du evt. prøvet at åbne en Socket forbindelse mod printerens IP-adr ?

Prøv at åbne en forbindelse mod <ip-adr>:9100 (typisk raw port) og så sende dit byte-array afsted til printeren.

Tag evt. et kig på TCPClient klassen. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.net.sockets.tcpclient.aspx
Avatar billede jps6kb Novice
13. juni 2012 - 18:25 #3
Det endte med, at vi skrottede skidtet. Der var ikke nogen god løsning, som kunne bruges på alle printerne. Øv øv.