Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
19. marts 2012 - 21:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Thomson TWG 870 med 8gb usb nøgle?

Hej jeg har fået en Thomson TWG870 fra stofa, hvor der sidder en usb port i, så jeg tænkte om man kan sætte en usb nøgle eller en printer til? jeg har dog prøvet at sætte en usb nøgle til, men der skete ikke noget på computeren (men det er jo tilgengæld også første gang jeg prøver at få en usb nøgle eller en printer til at virke over et netværk)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 07:32 #1
ret ofte skyldes det at der ikke er strøm nok til at køre den fra eksterne ting

en printer skal også have sin egen strømforsyning for at kunne virke i sådan en opsætning
Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
20. marts 2012 - 17:11 #2
vores printer har selvfølgelig en strømforsyning. men computeren viser ikke noget hverken med printer eller usb nøgle. jeg tror stofa har om programmeret den, fordi man skal ind på deres hjemmeside før man kan ændre noget på den.
Avatar billede gertbf Nybegynder
28. maj 2012 - 10:27 #3
Usb, er til at tilslutte en pc i stedet for netstik....