Avatar billede daniella86 Nybegynder
17. marts 2012 - 14:50 Der er 6 kommentarer

Telia regning

hej ,
jeg nu godt at det her er ingen tele selskab, men er meget deprimeret pga telia har lukket mit nr som jeg har haft i mange år, pga var 3 mdr bagud,  har fået en gældsbrev på 4000 kr som jeg har betalt 2000 kr af, denne måned og det var sån at jeg ku videre afdrage normalt til telia for min iphone efter jeg har færdig betalt gælden fra inkasso, men så idag modtog jeg eb opgørelse fra advis at de 8000 andre kr som jeg skulme afdrage til telia er overført til dem!! jeg har det meget dårligt pga det, for telia sætter mit nr i karantæne i 6 mdr,  det var sån jeg havde regnet at blive færdig med første gæld på 4000 kr i to mdr og så få mit nr igen
hvad skal jeg gøre for at få mit nr igen ell betale normalt til telia?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2012 - 15:01 #1
Hejsa.
Jeg arbejder ved Telenor, og det er en træls situation at havne i :(
Da sagen nu ligger hos advis, skal du tage kontakt til dem og høre hvilke muligheder du har for at få dit nummer åbnet hurtigst muligt.
Advis kan så tage kontakt til Telia, og gennem dem muligvis lave en aftale.
Telia kan og må intet gøre, da du er røget til inkasso.

Jeg håber du får løst dit problem.
Avatar billede daniella86 Nybegynder
17. marts 2012 - 15:08 #2
tusind tak for svaret...tror du de vil ringe til telia for at jeg ska få mit nr igen?? er bange hvis de siger at jeg ska betale hele gælden først!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2012 - 15:14 #3
Du skal i hvert fald foreligge dem sagen, som de kan gå til Telia med. Om Telia vil være med, er så en helt anden snak.
Man ja, du kan godt risikere at de siger at hele gælden skal afvikles først.
Avatar billede daniella86 Nybegynder
17. marts 2012 - 15:20 #4
tak for svar. jeg må prøve
Avatar billede Titanic15 Praktikant
28. marts 2012 - 00:26 #5
Hvorfor hullen, har Telia med mere telefon numre der koster kassen. 90 numre f.eks.

Når mange ikke kan betale gælden, jeg selv har personligt sørget for ikke at kunne ringe til 90 numre, til quiser med mere.

Kendte engang en person der ringede for over 10.000 dkk¨
på ret kort tid.

Jeg selv har en ret stor regning på omkring 500 til Telia.
Da jeg kom til at købe to klippekort jeg skulle kun bruge et.

Ja "stor" i forhold til hvad den plejer at ligge på.

Ja det var så lige en kommentar fra mig af.

Titanic15
Avatar billede Titanic15 Praktikant
24. maj 2012 - 13:09 #6
Ja jeg kom med et svar.
kan du så give mig point?

Titanic15