Avatar billede kristian_halte Nybegynder
16. marts 2012 - 12:41 Der er 5 kommentarer

could not place the document because an unknown or invalid jpeg marker type is found

Hej
Jeg står i lidt af en træls situation! Jeg har omkring 200 billeder som jeg skal redigere i Photoshop. Billederne er jpg og gif.. Jeg har tidligere gjort det sammen, men nu er den gal.
Jeg trækker billederne over i Photshop til den ønskede størrelse, men når jeg trækker billedet over, kommer følgende fejl op:

could not place the document because an unknown or invalid jpeg marker type is found

Nogen der ved hvorfor den skriver det?
Avatar billede prodic Mester
16. marts 2012 - 13:01 #1
Det betyder at filerne er blevet beskadiget.
Sker ofte hvis de har været forbi f.eks. en ftp-server eller et usb-stik.
Hvis du har mulighed for at få dem tilsendt/hentet igen, så løser et almindeligvis problemerne.
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
16. marts 2012 - 13:16 #2
Jeg har bare hentet billederne fra nettet.. Altså højreklikket på dem og "gem som"
Avatar billede prodic Mester
16. marts 2012 - 13:21 #3
Samme mulige årsag. Forsøg evt. at hente dem igen eller fremskaf dem på anden måde, hvis det er muligt overhovedet.
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
22. marts 2012 - 20:38 #4
Jeg startede forfra.. Vil gerne sende dit pointene
Avatar billede prodic Mester
22. marts 2012 - 20:48 #5
Du smider bare et svar selv og accepterer det. Er glad for at det lykkedes trods du måtte starte forfra. :-)