Avatar billede tlj100 Nybegynder
16. marts 2012 - 05:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mister forbindelsen

Jeg har tre computer hvor af den ene driller en hel del.
Når jeg er på nettet får jeg tit den besked at den pågældene hjemmeside ikke svare hvis jeg så bliver ved med prøve kommer jeg da også ind på den hjemmeside jeg vil besøge. Det er ligegyldigt om jeg bruger Lan kabel eller Wifi, når jeg er på skype er der ingen problemer der ryger jeg ikke af. Jeg bruger Windows 7, selv mistænker jeg min interne browser son den store synder.
Kan i hjælpe mig..?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2012 - 08:15 #1
tøm cachelageret i browseren - i internet explorer er det ctrl+shift+del - så kommer du til et vindue, hvor du sætter hak i Midlertidige internetfiler (der skal kun være et hak i alt i vinduet). Klik Slet, og den burde være klar til brug igen.
Avatar billede tlj100 Nybegynder
16. marts 2012 - 13:24 #2
Tusind tak.