Avatar billede Titanic15 Praktikant
15. marts 2012 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde en Parlør på nettet Gratis

Jeg ville meget gerne finde en Parlør på internettet.
Således at jeg lige kan slå op på en A4 side om hvad jeg skal sige på Engelsk.

Jeg har selv lavet lidt på et A4 papir af de vigtigste ord.

Jeg ligger det måske ind på nettet senere. :-)

Men har altså brug for mere en de 20 dkk ord og engelske ord.

Titanic15
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2012 - 19:17 #1
du vælger sprog, og skriver en tekst ind på fx dansk, og får den på spansk, eller hvad du nu vælger.
http://translate.google.com/
Avatar billede Chianti Nybegynder
17. marts 2012 - 15:17 #2
Men lad være med at tage Google Translate for andet end, hvad det er - nemlig maskin-oversættelser. Det er slet ikke tilstrækkeligt udviklet endnu og kan allerhøjst give en rå idé om, hvordan en tekst skal oversættes.
Avatar billede Titanic15 Praktikant
18. marts 2012 - 13:17 #3
Jeg kender det godt, men har nu mere brug for en parlør jeg kan tage med mig uden computer f.eks på papir.

Jeg har selv brugt google oversæt til at ligge nogle af de vigtigeste ord på Dansk / Engelsk.

Håber der er nogle der kan give mig et bedre svar.

Titanic15
Avatar billede Titanic15 Praktikant
11. april 2012 - 11:29 #4
Kom med et svar for at jeg giver dig point

Titanic15
Avatar billede Titanic15 Praktikant
26. april 2012 - 14:30 #5
Nu har jeg opfordret til et svar
men har endnu ikke fået et.

Er blevet bedt om flere gange om at lukke spørgsmål.

Så det ville jeg hermed gøre.

Titanic15