Avatar billede Smorkongen Nybegynder
14. marts 2012 - 20:42 Der er 8 kommentarer

Program hvad dælen er det..

http://www.sonar-api.com/

Kan ikke få dette program afinstalleret. Nogen der har samme program ?
Avatar billede pstidsen Novice
14. marts 2012 - 20:44 #1
Hvad har du prøvet? Hvilken fejlmeddeling får du? Hvilket styresystem har du?
Avatar billede Bauz Nybegynder
14. marts 2012 - 20:45 #2
Er programmet lukket?
Har du prøvet at afinstallere i tilføj/fjern
Har du prøvet at bruge programmes egen afinstallere program?

Hvordan kan du ikke, mangler lidt flere detaljer
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
14. marts 2012 - 20:59 #3
Jeg har prøvet at afinstallere gennem "fjern programmer"

Jeg har prøvet at gå ind i mappen hvori programmet lå. Der var en unistall.exe som jeg kørte.

Når jeg prøver at afinstallere gennem "fjern programmer" popper der en alert boks op fra mit virus program(avast!) om det er et mistænkeligt program. Jeg får lov at afinstallere men den fjerne sig ikke fra listen.

Lige en anden ting. Er blevet fortalt af en ven er det er muligt at hijacke folks skærm (altså folk kan se ens skærm). Er dette muligt eller snik snak?
Avatar billede Bauz Nybegynder
14. marts 2012 - 21:03 #4
Alt er muligt idag, det kan godt lade sig gøre.

Tilbage til emnet, har du præøvet at deaktivere virus program og firewall og så afinstallere

Prøv ellers at gå i fejlsikret tilstand og prøv igen der
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
14. marts 2012 - 21:07 #5
"Alt er muligt idag, det kan godt lade sig gøre."
okay ikke så fedt, hvordan kan man egentlig tjekke sin pc for det.

Vile prøve at deaktivere.
Hvordan kan man gå i fejlsikret tilstand ?
Avatar billede pstidsen Novice
14. marts 2012 - 21:07 #6
ja det kan lade sig gøre at følge alt hvad du laver. Selvfølgelig skal man være dum og gå ind på dunkle sider (ulovlig film osv.) for at få det. Pas på og brug din sunde fornuft så sker det ikke.

Deaktiver antivirus og prøv at afinstallere. Ellers prøv i fejlsikret tilstand.
Avatar billede pstidsen Novice
14. marts 2012 - 21:09 #7
okay ikke så fedt, hvordan kan man egentlig tjekke sin pc for det.
Antivirusprogam og et program der hedder Malwarebytes.

Hvordan kan man gå i fejlsikret tilstand ?
Normalt er det F8 under opstart. Altså tryk F8 gentagende gange imens computeren tænder.
Avatar billede Bauz Nybegynder
14. marts 2012 - 21:25 #8
Hvis det ikke er f8 skal jeg vide hvad mærke din pc er så skal jeg nok sige dig det :)