Avatar billede awesome Nybegynder
07. august 2001 - 07:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Preloader

Jeg skal bruge en preloader til et live-rollespil jeg skal til at bruge.

1. Der skal dukke en skærm op med teksten: Unauthorised access detected. Og det skal nærmest blinke.

2. Der skal være en preloader...i højre side, skal der være dette billede. http://www7.ewebcity.com/mmn/t-XZerg1.gif

Og i venstre side dette: http://www7.ewebcity.com/mmn/t-XProt2.gif

Er det muligt at preloaderen kan bevæge sig i 1 minut?

Derefter skal skærmen lukkes ned, ligesom når man slukket et fjernsyn.

Er der nogen som er interesserede?
Avatar billede ctv! Nybegynder
07. august 2001 - 08:39 #1
man kan ikke se billederne! Skal bruge brugernavn og password! :)
Avatar billede captain_comic Nybegynder
07. august 2001 - 09:39 #2
Jeg har ikke nogen problemer med at se billederne, bare tryk ok...
Mener du at preloaderen skal animerer i et minut selvom selve movien er loaded ind?
for så ville det nok være smartere at bruge preloaderen til at loaded det som du gerne vil have animeret og så mens det vises... loader du den \"rigtige\" movie...
Desværre er jeg ikke actionscript haj og har kun lavet en meget simpel preloader... så jeg kan nok ikke hjælpe dig med koden... men jeg vil gerne prøve:)
Avatar billede brandy Nybegynder
07. august 2001 - 11:37 #3
Jeg kan lave den til dig - Meeen er det ikke alt for mange point du udlover?

[Brandy]
Avatar billede brandy Nybegynder
07. august 2001 - 12:21 #4
http://www.andys.dk/preloader/preloader_reel.html

Kig på den - den gør som du har beskrevet.

[Brandy]
Avatar billede chrillere Nybegynder
07. august 2001 - 12:29 #5
Kan du ikke sende, eler ligge .fla filen ud på internetten!!! Jeg syntes at der hvor den lukker ned ser meget syret ud!!!
Avatar billede brandy Nybegynder
07. august 2001 - 13:32 #6
Jow da - :) hvis awesome accepterer, så lægger jeg *.fla\'en ud her.

[Brandy]
Avatar billede awesome Nybegynder
07. august 2001 - 15:11 #7
Brandy >> Den ser rigtigt fed ud, den er kun lige et par enkelte ting jeg gerne vil have lavet om, ellers er får du point.

1. Når flash-filmen slutter, vil jeg gerne have at dette billeder bliver vist: http://www.battle.net/images/broodwar/pix/wall/xprot2prev.jpg, at det er fra Blizzard, skal dog lige klippes af.

Kunne det laves sådan at det blinker lidt mindre.

Brandy....om det er for mange point...hey, jeg kan da bare give dig mindre! =) Jeg skulle bare være sikker på der var en som ville lave det!
Avatar billede brandy Nybegynder
07. august 2001 - 15:32 #8
Sådan - rettelser tilføjet. :)

http://www.andys.dk/preloader/preloader_reel.html

Pointene vil jeg da gerne have :-) det var bare for at undgå brok fra andre :)

Desuden: hvilken adresse skal den redirecte/gå til når den er færdig?

[Brandy]
Avatar billede awesome Nybegynder
07. august 2001 - 16:32 #9
Brandy..!

Flash-filmen skal ikke gå nogen steder hen, den skal bare stoppe.

Og kan du ikke fjerne det store billede til sidst og i stedet, centrerer det lille, og måske hive det lidt større, hvis det ikke blir\' for grimt!
Og neden under billedet, (igen centreret) skal der stå: Qauatzhecoll

Det var alt, så snart det er rettet får du point. Det er et flot stykke arbejde ellers, lige som jeg havde forestillet mig!

Avatar billede brandy Nybegynder
07. august 2001 - 19:09 #10
Sådan nu er den der!

http://www.andys.dk/preloader/preloader_reel.html

Og til interesserede kan tv-sluk effekten hentes fra min hjemmeside under resources-->flash ( i løbet af aftenen)

[Brandy]
Avatar billede brandy Nybegynder
07. august 2001 - 19:17 #11
Nu er effekten uploadet: www.andys.dk

se under resources.

[Brandy]
Avatar billede awesome Nybegynder
07. august 2001 - 20:41 #12
Hvor kan jeg hente den henne?
Avatar billede awesome Nybegynder
07. august 2001 - 20:41 #13
...evt. send den til mads@disu.com
Avatar billede brandy Nybegynder
07. august 2001 - 20:47 #14
Så er de sendt.