Avatar billede jonas1045 Nybegynder
12. marts 2012 - 16:09 Der er 3 kommentarer

Edge mode i IE kun gamle versioner

Jeg har prøvet at teste en del uden succes, med at få IE 8 og IE 9 ud af kompatibilitets mode.
Lige nu virker denne version <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=8, IE=9"> men skal bruge noget javascript som tjekker browser og version, så den kun køre det meta hvis det en rigtig IE 8 eller IE 9, så det ikke bliver ramt af en eventuel IE 10..
Nogen der kan hjælpe med dette? Har testet med css hack, dog uden held indtil videre.
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2012 - 16:41 #1
<ole>

Det er lidt tåget, hvad det egentlig er, du ønsker, men det kunne måske være noget i stil med:

<!--[if lt IE 10]>
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=8, IE=9">
<![endif]-->

/mvh
</bole>
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
12. marts 2012 - 16:48 #2
ja præcis, bortset fra det ikke virker når man har css hack uden om, ellers ville det være perfekt, og kan ikke bruge php i dette tilælde, så det skal laves med javascript
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2012 - 17:01 #3
Hvad mener du med 'css hack'?