Avatar billede marchal Nybegynder
10. marts 2012 - 14:51 Der er 3 kommentarer

Tilslutte ekstern HD til router

HEj.

Er det muligt at tilslutte en ekstern HD. mrk. Seagate 2ghlcgp1 til en Dovado 4gr router således at de computere der har adgang til routeren kan streame, sende og hente til disken?
Kører primært med windows 7
Avatar billede kimtheman Novice
10. marts 2012 - 17:13 #1
Nu ved jeg ikke helt hvad det er for en harddisk du mener. Da jeg ikke kan finde noget på den du referere til.

Men er det en usb harddisk så skulle du gerne kunne dele denne over routeren ifølge dette video clip:
http://www.dovado.com/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=20
Avatar billede marchal Nybegynder
10. marts 2012 - 18:17 #2
Det er sørme da også mig der har skrevet forkert. det er en: seagate 9sf2a8-500.
Jeg har selvfølgelig rodet rundt med det de sidste 14 dage og er derfor i tvivl om det kan lade sig gøre.

Jeg prøver lige at følge videoen slavisk for 3. gang. og vender tilbage når det er gjort.
Avatar billede marchal Nybegynder
24. april 2012 - 07:44 #3
Hej Smid et svar så du kan få point