Avatar billede levinuet Nybegynder
10. marts 2012 - 09:31 Der er 2 kommentarer

Iphone

Hej Robin. Jeg sidder med en unlocked iphone 2g, og som mange ved er apple jo ude efter penge og derfor har de gjort sådan at til de fleste apps skal man havde 4.0, og det kan man jo ikke få på iphone 2g med mindre at man bruge de så kaldte ninja tricks. Hvad skal jeg gøre for jeg vil gerne havde 4.0 på den. Jeg har prøvet lidt men af hvad jeg kunne se skulle jeg bruge Itunes 9.2 for at man kunne gøre det. Jeg vil jo gerne have apps.

Jeg har en ting mere.
Jeg kan ikke komme på nettet når jeg prøver at komme på nettet siger den "Du abonnere ikke på et netværk" og derefter går den over og leder efter wifi netværk. Men jeg vil bare gerne på 2g netværket da iphone 2g ikke har 3g, så hvordan gør jeg det?

Håber du vil hjælpe

Hilsen: Jakob Holmgaard Junker
Avatar billede pstidsen Novice
10. marts 2012 - 12:42 #1
1040 point ude!?!?!?

Hvis du starter med at lukke nogle af alle dine gamle spørgsmål, så kan vi gå videre med dine spørgsmål bagefter!! http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/levinuet
Avatar billede BaZo Nybegynder
13. marts 2012 - 16:21 #2
Jeg kender en der har en iphone 4s, som har det samme problem med internetet. Men ingen ved helt hvad der er galt :/. Og jeg tror også kun at du kan opgradere iPhone 3gs og højere til en nyere version, eftersom de nye versioner ikke understøtter den gamle hardware.