Avatar billede NielsVinther Nybegynder
09. marts 2012 - 09:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd fra Itunes, men ikke fra Youtube

Hej

Jeg har et problem: jeg kan godt spille musik via Itunes på computeren, men der er ingen lyd, hvis jeg ser youtube-klip eller andre lydfiler/billedfiler fra nettet.

Kan I hjælpe mig - Niels
Avatar billede tobrukDk Novice
09. marts 2012 - 09:51 #1
kan det være at du ikke har skruet nede fra lyde på browser
Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. marts 2012 - 10:13 #2
prøv og check om du er kommet til at skrue ned for Internet explorer lyd - prøv mens du afspiller youtube  at klikke på højtaler ikonet nede i højre hjørne (ved siden af uret).

når du klikker burde du kunne vælge mixer her burde du kunne se lydniveau for Internet og så skrue op (om muligt)
Avatar billede NielsVinther Nybegynder
11. marts 2012 - 10:28 #3
Tak for svaret - det løste problemet - der var skruet ned for lyde fra Internet Explorer i mixeren. Tak. Niels
Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. marts 2012 - 16:25 #4
Så får du da lige et svar hvis du har lyst til at give point