Avatar billede KLAUSFAGERLUND Nybegynder
09. marts 2012 - 08:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførsel til hjemmeside

Hej for at gøre min database mere bruervenligt er jeg blevet spurgt on den kan flyttes over på en hjemmeside.

Så mit spørgsmål er kan det lade sig gøre og hvordam
Avatar billede keysersoze Guru
09. marts 2012 - 10:03 #1
Det kan du godt men det kræver lidt kode - du kan starte med at hente en Express version af Visual Studio og her opbygge datalister og formularer til visning og kommunikation med databasen.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. marts 2012 - 10:04 #2
du kan godt - på et site med asp - bare køre databasen op, og så lave nogle sider, der slår op i databasen (tabeller og evt forespørgelser). Alle beregninger og makroer i databasen skal så skrive i asp, ligesom skærmbilleder skal være asp/html sider på sitet.
Avatar billede KLAUSFAGERLUND Nybegynder
01. maj 2012 - 07:44 #3
tak
Avatar billede keysersoze Guru
01. maj 2012 - 11:39 #4
jamen, selv tak for yderst fair pointdeling...