Avatar billede Hypper Nybegynder
07. marts 2012 - 16:55 Der er 9 kommentarer

elektronisk underskrift

Hej

Søger noget til hjælp til elektronisk underskrift ind i Word

Hardware en pen med ledning til usb, eller en pad,digitiser

nogen som kan hjælpe med dette
Avatar billede mikkel45 Novice
07. marts 2012 - 18:29 #1
Kan du ikke bare scanne din underskrift og lægge den ind i word som billede, derefter gemme dokumentet som PDF
Sådan gør jeg :-)
Avatar billede zoso Novice
07. marts 2012 - 18:39 #2
Det du søger kræver enten touchscreen eller en tablet. Du kan istedet gøre som #1 foreslår.
Her er links til hvordan du bære dig ad herefter.
http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/signere-et-office-dokument-digitalt-HA010099768.aspx
http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/tilfoje-eller-fjerne-en-digital-signatur-i-office-filer-HA010354308.aspx
Avatar billede pstidsen Novice
07. marts 2012 - 19:38 #3
#0: Følger der ikke nogle programmer med det hardware du har? Hvis du inde i det program kan lave din underskrift, så må du kunne eksportere den til et billedeformat som du kan indsætte i Worddokumenter. Hvis man ikke kan eksportere som billede så kan du bare tage et screenshot (PrtSc).
Avatar billede Hypper Nybegynder
07. marts 2012 - 19:42 #4
det jeg mener er lige som når posten kommer med en pakke,
skriver man under på deres håndscanner.

det sammen her bare det er en underskrift på pc'en
og i word.

så på den måde er det papirløst, det er en servicerapport
og der efter kan man lave en database som kan søge i disse rapporter.
Avatar billede pstidsen Novice
07. marts 2012 - 19:54 #5
Først snakker ud underskrift i Word. Så om en database. Hvad vil du have?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2012 - 19:59 #6
Da du skrev elektronisk underskrift i overskriften, troede jeg det havde noget at gøre med en digital signatur. Men det lyder som om du vil konvertere en analog underskrift til digital. :)

Og mht til pakkeposten, minder det mig om denne lille historie:
http://www.version2.dk/blog/det-har-du-givet-os-lov-til-11074
Avatar billede zoso Novice
07. marts 2012 - 21:09 #7
Avatar billede Hypper Nybegynder
10. marts 2012 - 07:29 #8
tak
Avatar billede pstidsen Novice
10. marts 2012 - 12:28 #9
Hvis problemet er løst skal du lukke tråden.

PS: Du skal ikke sel lægge svar. Det er til løsninger og pointgivning som der står ;-)