Avatar billede luffe Juniormester
06. marts 2012 - 16:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PDF filer

Når jeg åbner en pdf-fil fra f.eks en mail, så åbner vinduet i 200%. Hvordan kan jeg ændre det ?
Avatar billede zoso Novice
06. marts 2012 - 17:00 #1
Du kan tilpasse størrelsen overst i dit vindue - i henholdvis procent.
Avatar billede kimtheman Novice
06. marts 2012 - 17:00 #2
Hold knappen inde og tryk på "Ctrl" og samtidig trykker du på - (altså + og - knap)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. marts 2012 - 17:03 #3
Hvis det er Adobe Reader 8 (det er den jeg bruger her på denne maskine):

Rediger -> Indstillinger -> Sidevisning -> Øverst til højre kan du indstille hvordan zoom skal være som standard.
Avatar billede luffe Juniormester
06. marts 2012 - 17:09 #4
Det ved jeg godt, men jeg ville gerne have den til at starte med 100%, så jeg ikke skal justere hver gang.
Avatar billede kimtheman Novice
06. marts 2012 - 17:11 #5
Så er det vel bare det der bliver skrevet i #3?
Avatar billede luffe Juniormester
06. marts 2012 - 17:21 #6
Tak for det
Avatar billede vejmand Juniormester
06. marts 2012 - 17:26 #7
luffe >> Hmmmm, velbekomme?

Normalt giver man point som tak for hjælpen........
Avatar billede kimtheman Novice
06. marts 2012 - 17:54 #8
kan bedre forstå hvordan du så har fået så mange point luffe....hahaha
Avatar billede luffe Juniormester
06. marts 2012 - 18:49 #9
Jeg beklager meget, men jeg kan godt se, at jeg er kommet til at give mig selv point, det var ikke meningen. Ved du om jeg kan overfører point til dig
Avatar billede vejmand Juniormester
06. marts 2012 - 18:53 #10
Du kan oprette et spørgsmål med point, hvor du linker til dette spørgsmål.
På samme måde, som jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/951917