Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
05. marts 2012 - 09:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows XP spørger efter driver til ny ASUS skærm

Hej..Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med dette problem:
Jeg bruger Windows XP og har lige købt en ny skærm - en ASUS VS 229.
Det hele fungerer fint, men jeg har et irriterende problem. Når jeg starter PC'en op, får jeg et vindue med, at jeg skal isætte den medfølgende CD fra Asus, så den kan installere en driver..Problemet er bare, at jeg ikke har nogen medfølgende CD, og efter henvendelse til Asus har jeg fået at vide, at der ikke findes nogen..
Men skidt med alt det...skærmen virker fint..men hvordan slipper jeg af med det irriterende vindue, der popper op 3 - 4 gange, før det stopper?????...Er det evt. noget, jeg kan slå fra i Windows XP??
Avatar billede KHHP Juniormester
05. marts 2012 - 09:56 #1
Når den kommer op, kan du bare lade den køre, og til sidst når den siger at der ikke kunne installeres nogen driver, så sørg for at "Spørg ikke om denne enhed igen" er markeret.
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
05. marts 2012 - 10:05 #2
Tak for dit svar, KHHP.
Jeg synes nu ikke, at jeg har set muligheden for at markere "Spørg ikke om denne enhed igen"??? Det eneste, der popper up, når vinduet har været der 3-4 gange, er nederst til højre, hvor den glad fortæller mig, at enheden sikkert ikke virker korrekt. Det ser den imidlertid ud til at gøre alligevel..
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. marts 2012 - 10:11 #3
du skal vel så bare et smut forbi asus hjemmeside og hente driveren
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
05. marts 2012 - 10:22 #4
Tak for dit svar, cyberspace..
Det har jeg skam prøvet - men uden held. Det eneste, jeg kan hente der, er en manual, og den omhandler ikke noget om dette problem..
05. marts 2012 - 10:27 #5
Se i [ENHEDSHÅNDTERINGEN] og evt. 'Disable' den der ?
Avatar billede Kingbeezz Nybegynder
20. marts 2012 - 06:21 #6
Tak for hjælpen, karise_larry...det hjalp!
20. marts 2012 - 08:51 #7
Ping...

(Dette er så er [svar] fra mig ...)

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

PS: Som standard er det ikke DIG selv der skal lægge [svar], men den person som har/havde løsningen ...