Avatar billede jfp001 Nybegynder
04. marts 2012 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Buffalo NAS overførselshastighed

Håber der er nogen herinde som kan hjælpe.
Jeg har en BuffaloNAS LS-WX4.0TL/R1, som jeg bruger til at opbevare mit musik og mine film.
Jeg har store problemer med hastigheden når jeg skal overføre filer til min NAS (kablet forbindelse til router). Hvis jeg kopierer en fil til NAS skriver windows at overførselshastigheden er ca 300-400 KB/S - og så tager det altså lang tid!
Jeg har prøvet at genstarte NAS'en - hjalp ikke
Jeg har genstartet hele mit netværk - hjalp ikke
Jeg har prøvet at koble et USB drev direkte til NAS for lettere kopiering - Hjalp ikke

Nogen som har ide ti hvad der kan være galt?
Avatar billede kimtheman Novice
04. marts 2012 - 22:41 #1
har du navn/ model på den Nas
Avatar billede jfp001 Nybegynder
05. marts 2012 - 05:52 #2
BuffaloNAS LS-WX4.0TL/R1
Det skal lige siges at da jeg installerede NAS og kopierede de første filer derover var overførselshastigheden på ca 5Mb/s
Jeg har ikke rørt ved noget siden installationen
Avatar billede jfp001 Nybegynder
13. april 2012 - 08:22 #3
Jeg endte med at nulstille NAS'en fuldstændig. Det tog 4 dage, men nu kører hastigheden med ca 8-10 mb/s