Avatar billede jarret Nybegynder
04. marts 2012 - 10:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skabe kendskab til up4this.com

Hej

Jeg har lavet en .com version af mit site hvemkommer.dk.

Udfordringen er nu hvordan jeg får skabt kendskab...

nogle gode ideer? har FB like buttons og et link på hvemkommer.dk men det går meget langsomt :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. marts 2012 - 11:14 #1
Et par småting, der ikke svarer på dit spørgsmål ...

1) Kan tilfældige besøgende se på forsiden, hvad det handler om? Det ser ud til, at det vigtigste er "NO REGISTRATION" - men om hvad. Og så anbefales man alligevel at opgive email-adresse ;)

2) Er 04-03-2012 nu den 4. marts, eller den 3. april?

3) Tidszone skal stå lige ved siden af tidspunkt. Og man kunne evt. bruge en liste af IP-adresser, til at ramme lidt bedre end een, der jo li'som ikke blive brugt. Eller med javascript se hvad klokken er på deres PC - det virker så ikke 100%. Evt tvinge folk til at vælge.
Avatar billede weare00 Nybegynder
04. marts 2012 - 11:42 #2
ved ikke
Avatar billede jarret Nybegynder
04. marts 2012 - 11:42 #3
gode pointer :)

Forside, ja den er svær, at levere budskabet i få ord.... Mail add i oprettelse er bare anbefalet for arrangør, no registration er også at deltagere ikke skal registrere sig. men ok..

Super! Den have jeg ikke tænkt på US vil jo læse den omvendt! Jeg ændre til 03. march 2012 format

Tid og tidzone sammen - købt.

Men det næste forstår jeg ikke...??  Tidszonen skulle meget gerne default ramme rigtig zone for os +01.
Avatar billede jarret Nybegynder
04. marts 2012 - 11:43 #4
ved heller ikke
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. marts 2012 - 12:19 #5
Jeg fik den internationale datolinie ovre i Stillehavet.

  (-12.00) International Date Line West

Og da det er den første på din liste betyder det bare at der ikke er valgt en.
Avatar billede jarret Nybegynder
08. marts 2012 - 12:58 #6
ok så virker det ikke på din maskine, godt at vide.
Avatar billede jarret Nybegynder
10. marts 2012 - 12:18 #7
jeg lukker tak for svar (nu hvor du ikke vil have p :-))