Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
01. marts 2012 - 22:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

.contact filer (windows 7) - hvordan dannes de fra fx excel ark?

Jeg benytter Nokia Suite v. 3.3
Kontaktpersoner kan ikke umiddelbart importeres til telefonen (fra fx et excel ark/csv fil) - den benytter i stedet Windows .Contact filer.

Så mit spørgsmål: hvilket program kan genererer .contact filer , fra en csv fil? Alle de programmer jeg finder på nettet, importerer .contact filer til fx .csv eller Outlook (altså samler alle .contact filer - jeg vil gerne det modsatte)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
01. marts 2012 - 22:30 #1
ps, jeg ser bare kontaktpersoner her: C:\Users\<brugernavn>\Contacts
- men der må vel være et program i windows der håndterer disse XML filer? Jeg kan ikke finde dette (som måske har en import funktion?)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
01. marts 2012 - 22:31 #2
Pinligt - når man står i "denne computer" / stifinder - så er alle funktionerne jo i baren under "adresse/sti linjen"

Beklager ulejligheden - men håber andre end jeg ikke kan se denne linje ;-)