Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
01. marts 2012 - 19:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

slettede filer!

hej eksperter kender i et  godt program som finder alle slettede filer det er en almindelig mappe med en minecraft server som jeg kom til at slette

MHV jacobrd3
Avatar billede pstidsen Novice
01. marts 2012 - 20:05 #1
Altså hvis du du skal have filer ud så skal du SLUKKE COMPUTEREN OMGÅENDE så overskrivning af filerne undgås. Derefter skal du tage harddisken ud af computeren og sætte den som "slave" (ekstern HDD) i en anden computer. Så kan du bruge programmet Recuva fra Piriform til at finde filerne.

Husk: Jo mere du har brugt computeren EFTER filerne er slettet, jo MINDRE er sandsynligheden for at du kan genskabe dem.
Avatar billede zoso Novice
01. marts 2012 - 20:56 #2
Husk altid at skrive hvilket styresystem du kører?

For Windows:
Uneraser
Hent her. http://www.tech-pro.net/click.php?clickid=227

For Mac OS:
Data Rescue 3
Hent her. http://s3.amazonaws.com/prosoft-engineering/drmac/Data_Rescue_3.2.1_US.dmg
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
05. marts 2012 - 16:28 #3
fandt selv ud af at få den tilbage men synes stadig at i skal have point så kom med svar
Avatar billede pstidsen Novice
05. marts 2012 - 17:37 #4
Det var godt! Hvordan fik du dem tilbage? :)
Avatar billede zoso Novice
07. marts 2012 - 03:56 #5
/zoso