Avatar billede kubert Nybegynder
28. februar 2012 - 22:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Portforward> D-link dir-655 > Minecraft

heysa, jeg kan simpelthen ikke få åbnet port 25565 på min D-link dir-655 router..
Jeg skulle absolut mene at jeg har gjort det rigtigt, kan lige poste et billede:

[IMG]http://i39.tinypic.com/ft0rl.jpg[/IMG]

Problemet er bare at ingen kan joine min server, og hvis jeg laver en online port checker, så står der at porten ikke er åbnet.. hvad kan jeg have gjort galt?
Avatar billede kubert Nybegynder
28. februar 2012 - 22:40 #1
Avatar billede kimtheman Novice
28. februar 2012 - 23:43 #2
kan det være en firewall på din pc. Eller andre porte der også skal åbnes før spillet/ serveren virker.

Hvad er det for et spil vi snakker om? Er det Minecraft? (kender det ikke)
Avatar billede kubert Nybegynder
29. februar 2012 - 17:15 #3
Jeg har deaktiveret firewall, samt der er ikke andre porte som skal åbnes, det virker for de fleste andre jeg har set tut's med..
Spillet hedder minecraft ja :)
Avatar billede kimtheman Novice
29. februar 2012 - 19:31 #4
Du skal nok sætte port reglen op ved virtual server. Da det jo er en server du sætter op.
Avatar billede kubert Nybegynder
29. februar 2012 - 19:42 #5
det har jeg prøvet uden held desværre, satte op på samme måde som ved portforward, virkede ikke :(
Avatar billede kimtheman Novice
29. februar 2012 - 19:53 #6
Så kan det jo være noget i din server opsætning der ikke er korekt, Den skal jo sættes op med samme port som du åbner for.

Prøv at tjek din port her (Hvad firewall kører du med på din pc?)
http://www.canyouseeme.org/
Avatar billede smartebenny Nybegynder
01. marts 2012 - 12:56 #7
Prøv evt. at sætte den i DMZ og se om der er hul igennem

Og hvilken type WAN ip får din router
Avatar billede ok-saa Nybegynder
16. marts 2012 - 18:59 #8
Står med samme router og samme problem - fandt du løsningen?
Avatar billede kubert Nybegynder
06. maj 2012 - 04:05 #9
nej desværre ^^
Avatar billede tlj100 Nybegynder
20. maj 2013 - 08:51 #10
Jeg står med samme problem, fandt du en løsning..?