Avatar billede idipot Nybegynder
28. februar 2012 - 20:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brugersystem i OsCommerce

Hej Eksperten,

Jeg er i øjeblikket ved at lave en webshop til mit kunstgalleri. Jeg bruger i den forbindelse Oscommerce.

Jeg ønsker at have et brugersystem, som muliggør at brugerne selv kan oprette varer med tilhørende billede, pris etc. Jeg er dog på bar bund i spørgmålet om hvordan jeg får oprettet et sådant system gennem Oscommerce. Er det muligt, eller skal jeg kigge andetsteds efter løsningen?

Jeg linker her til en side, som har netop det system jeg ønsker at lave:

http://www.maleribasen.dk

Håber I kan hjælpe,

mvh. Idipot
Avatar billede celfa Nybegynder
28. februar 2012 - 20:44 #1
Dvs. folk skal have mulighed for at sælge varer via dit website? Jeg antager at folk opretter deres eget produkt dvs. deres eget maleri?

Hvordan ville du håndtere betalingen til de rette personer? Og hvis du ville benytte dig af dit firmas betalings gateway, hvordan ville du kontrollere at en af dine kunder rent faktisk har afsendt maleriet, således du kan hæve pengene fra kundens kort?

Du må gerne uddybe din situation lidt, og fortælle om du har gjort dig de nødvendige overvejelser.

Håber ikke jeg er helt ved siden af :)
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2012 - 21:38 #2
<ole>

Prøv en søgning som denne. Den kan forhåbentlig pege dig mod mere eller mindre færdige multi vendor løsninger, som tager udgangspunkt i OsCommerce  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede idipot Nybegynder
28. februar 2012 - 21:39 #3
Alle de overvejelser har jeg gjort mig :)
Derfor er det produkt jeg skal sælge egentlig bare et membership til hjemmesiden. Dvs. jeg faciliterer blot mødet mellem køber og sælger.
Avatar billede idipot Nybegynder
18. april 2012 - 08:00 #4
...