Avatar billede krasser Nybegynder
28. februar 2012 - 20:17 Der er 3 kommentarer

Sløv adgang til netværket

Angående macbook pro - årgang 2011
Mac OS X, ver. 10.7.3

Efter jeg prøvede at lave en softwareopdatering, der tilsyneladende ikke blev gennemført rigtigt er der opstået et problem for mig:

Jeg kan ikke umiddelbart gå på internettet eller printe ud på det lokale net, når jeg åbner min macbook pro. Først efter ca. et minut kan jeg komme på nettet. Selv om indikatoren for netværksforbindelsen viser fuldt udslag, kan jeg ikke komme på nettet før efter ca. et minut.

Hvad skal jeg gøre?
Kan jeg igangsætte et reparationsprogram?

Mvh
Jørgen Rasmussen
Avatar billede lordsasa Nybegynder
28. februar 2012 - 20:30 #1
Jeg mener at hvis du installerer CC Cleaner, så har den en funktion som gør at du kan fjerne opdateringer.

Det kan være at den ligger på systemet og blot skal fjernes.

Du har et link her ---> http://www.piriform.com/ccleaner/download
Avatar billede krasser Nybegynder
28. februar 2012 - 20:51 #2
Synes kun at CC Cleaner findes til PC
Avatar billede Slettet bruger
29. februar 2012 - 19:48 #3