Avatar billede tigermiz Nybegynder
27. februar 2012 - 14:57 Der er 2 kommentarer

LCD TV opfører sig mærkeligt

Jeg har et LCD TV der er ca 4 år gammelt. PÅ det seneste er det begyndt at starte op med en masse farver på skærmen. Man kan ikke se noget billede, kun en masse farver især i røde nuancer. Lyden virker fint. Efter ca. 10-20 min kommer billedet så. Ind imellem vender det mærkelige farve-billede tilbage i et par minutter, for så igen at skifte til almindeligt billede. Nogle dage starter Tv'et også helt normalt, men det er sjældent, og mest i korte perioder. Nogen der har en idé om hvad mit TV fejler? Kan det repareres, og hvad vil sådan noget ca. koste?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 15:21 #1
det er i en lidt uheldig kategori du har lagt dit spørgsmål idet denne er til at oplyse om fejl på siden Eksperterne.
http://gratisupload.dk/vis_billede/63319/
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 15:45 #2
Hvis du istedet F.eks.bruger denne! kategori "Hardware » Skærme"
Ps sæt lige en markering  i Svar (til løsninger og pointgivning)
så får du en lille firkant ude til højre på din svar mail slt markering og accepter så denne bliver lukket.