Avatar billede Laurits55 Nybegynder
26. februar 2012 - 12:31 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vise små filmklip

På en Windows Vista med IE8 kan der ikke vises små filmklip f. eks. fra avisforsider, hvorimod der ikke er problemer på "Youtube".
Hvad kan det skyldes?

Mvh.
Avatar billede dompap Novice
26. februar 2012 - 13:02 #1
Hvis det er ekstrabladet, så synes jeg tit at jeg oplever det samme. Jeg har tit set kommentarer om, at ekstrabladet ikke helt har styr på deres videoklip/henvisninger m.v.
Mit bedste bud er, at årsagen ligger hos avisen og ikke hos dig når du i øvrigt kan se videoer på youtube m.fl.
Hent evt. en videodownloader, der kan downloade det pågældende klip hvorefter det kan afspilles lokalt på din pc. Så tror jeg, at problemet er løst.

M.v.h.
Dompap.
26. februar 2012 - 13:03 #2
1) Opdatér din IE ...
2) Check om FLASHPLAYER er opdateret -> http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede pstidsen Novice
26. februar 2012 - 13:05 #3
Opdater Adobe Flash Player. Derudover synes jeg at du skal opgradere til IE9!
Avatar billede kimtheman Novice
26. februar 2012 - 18:07 #4
Ja eller prøv at nulstille din IE8.
Avatar billede Laurits55 Nybegynder
26. februar 2012 - 22:00 #5
Tak for forslagene.
Det er en opgave, jeg har påtaget mig for en ven,så jeg vil hurtigst muligt ud og afprøve de foreslåede løsninger.

Mvh Laurits
26. februar 2012 - 22:15 #6
Velkommen til E. ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Laurits55 Nybegynder
01. marts 2012 - 18:20 #7
Bingo!
Det viste sig, at det var en IE9, men en nulstilling gjorde underværker.
Noget andet er, at brugeren er lidt ked af, at den er engelsk. Jeg downloadede en dansk version, men den vil ikke lade sig installere. Den fortæller, at der er installeret en "nyere version", og den kan jeg ikke slette.
Vil det sige, at man er bundet af den engelske?
Avatar billede pstidsen Novice
01. marts 2012 - 19:05 #8
Brugeren har ALLE opdateringer i Windows Update?

Ellers download (Gem!) den her: http://download.microsoft.com/download/B/8/E/B8E95F98-15EB-4A04-9C03-6504630A648E/IE9-Windows7-x64-dan.exe
Afinstaller IE9 Engelsk og så installer filen du lige har downloadet.
Avatar billede Laurits55 Nybegynder
01. marts 2012 - 21:43 #9
OK, tak for hjælpen.
Det er mit første indlæg i "Eksperten". Hvordan afslutter jeg tråden?

Vh Laurits
Avatar billede pstidsen Novice
01. marts 2012 - 21:46 #10
Fik du det til at virke?

Lukke spørgsmål:
1. Bed dem der har hjulpet om at lægge et svar
2. Hak svarene af i kassen udfor (IKKE dit eget ;))
3. Tryk Afgiv points
Avatar billede Laurits55 Nybegynder
01. marts 2012 - 21:57 #11
kimtheman og pstidsen har løst mit problem.
Skriv venligst et svar.

Vh Laurits
Avatar billede pstidsen Novice
01. marts 2012 - 23:39 #12
Svar (vent på kimtheman ;))
Avatar billede kimtheman Novice
02. marts 2012 - 23:56 #13
Nå ikke...
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 08:35 #14
Avatar billede Laurits55 Nybegynder
03. marts 2012 - 10:31 #15
Var jeg for hurtig til at acceptere svaret?
/ Laurits
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 11:05 #16
Tjaaa det er ikke alle der stener herinde hele tiden...
Avatar billede kimtheman Novice
03. marts 2012 - 11:39 #17
Nej men det er tæt på, haha
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 13:36 #18
Giv us a life!!