Avatar billede Woodiepek Nybegynder
24. februar 2012 - 21:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deaktivering af "Blå Link"

I forbindelse med oprettelse af en signatur, som indeholder en emailadresse, ændres denne emailadresse til et "link" (blå understreget tekst). Kan man ikke slå denne funktion fra, således at modtagere af min signatur, ser signaturen som den oprindelig er designet - uden blå tekst?

mvh. Woodiepek
Avatar billede pstidsen Novice
24. februar 2012 - 22:45 #1
Blå tekst betyder link og det vil kun hjælpe kunden til hurtigt at finde mailadressen. Der er ikke noget dumt i at en mailadresse står med blå skrift.

Nu har jeg ikke Outlook men der er sikkert en mulighed for at lave HTML signatur. Der kan du undgå at mailadressen opfører sig som et link.
Avatar billede Jonask95 Nybegynder
25. februar 2012 - 00:03 #2
Kan du ikke højreklikke og fjerne hyperlink?
Avatar billede zoso Novice
25. februar 2012 - 00:08 #3
Er det et program f.eks. Outlook eller en online freemail f.eks. Windows Live Mail, som du skriver i?
Avatar billede pstidsen Novice
25. februar 2012 - 00:11 #4
#3: Se kategorien: » Forside » Spørgsmål og Svar » Programmer » E-mail » Outlook » Deaktivering af "Blå Link"
Avatar billede zoso Novice
25. februar 2012 - 01:17 #5
Start Outlook -> Meddelelse -> Ny meddelelse -> Fomater - Slå almindelig tekst til.
Avatar billede Woodiepek Nybegynder
10. marts 2012 - 15:23 #6
De "blå link" er en del af en HTML signatur (grafisk signatur), hvor jeg ikke ønsker at Emailadresser m.m. skal opføre sig som links normalt gør. Har prøvet at ændre farve m.m. med det er tilsyneladende også meget afhægigt af hvordan modtageren læser de pågældende adresser.

Jeg har dog fundet en løsning som tilsyneladende virker: Har indst en ' (apostrof) foran emailadressen og farvet den hvis, så den ikke kan ses.  Nu anerkendes email adressen ikke som en emailadresse........