Avatar billede hans01 Nybegynder
24. februar 2012 - 06:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen med erfaringer med facebook annoncer

Jeg har en kunde i isolations branchen som taler om en facebook annonce, er der nogen herinde der erfaringer med denne type annoncering.

Mit indtryk er det ikke er det rette medie til en virksomhed der tilbyder hulmursisolering til private
Avatar billede Diego10 Nybegynder
24. februar 2012 - 08:15 #1
Hej
Der er sikkert nogle som har haft succes med Facebook annoncer, men det vi har gjort for www.uniwatches.dk er yderst begrænset hvor meget succes det har givet på den front. Jeg tror det er vigtigt hvordan din egen hjemmeside er, som du henviser til. Er den brugervenlig og er telefonnummer placeret højt oppe på siden mm. Der er mange faktorer der på den måde kan gøre sig gældende for om det bliver en succes eller ej. Jeg synes du skal prøve det af, men gå forsigtig frem med et lille beløb som du kan holde ud at tage og så prøv om du har mulighed for at måle det på antal salg, hvis du har mulighed for det.
Avatar billede hans01 Nybegynder
25. februar 2012 - 09:13 #2
Mange tak Diego, og jeg ville endda tro at salg af ure var enddog mere relevant end isolering på facebook.

jeg håber lige på lidt flere indlæg..
Avatar billede Diego10 Nybegynder
25. februar 2012 - 11:32 #3
Ja jeg er helt enig. Det er ligeledes også derfor at jeg ikke umiddelbart vil tro at du skulle få succes den vej igennem. Jeg har også prøvet med www.fodboldonline.dk og der var resultatet det samme.
Jeg tror det handler om at Facebook er mere for alt muligt andet og folk er nok meget immun overfor reklamer derinde, tænker jeg. Umiddelbart vil jeg tro at du kan få mere succes via Google adwords eller god gedigen SEO.
Håber der kommer andre som har haft nogle oplevelser de gerne vil dele, da jeg er ligeså spændt på om det bare er mig der er helt tabt bag den berømte vogn :-)
Avatar billede hans01 Nybegynder
13. marts 2012 - 05:34 #4
ingen andre med erfaringer
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. marts 2012 - 11:23 #5
lukker