Avatar billede lord_fitter Nybegynder
21. februar 2012 - 16:40 Der er 6 kommentarer

CSS Layer forsvinder når en Selectbox inde i layeret får fokus

Hej Experter

Jeg er ved at lave en hjemmeeside til en MineCraft Server

Her har jeg et onmouseover layer, hvor der inde i layeret er 20 dropdown boxe (Select boxe)....

Når jeg klikker på en af dropdown boxene og flytter musen ned over en af mulighederne, forsvinder layeret...

Hvad skyldes dette og hvordan retter man det???
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2012 - 16:48 #1
z-index problem?
Avatar billede lord_fitter Nybegynder
21. februar 2012 - 17:01 #2
Skal lige sige at jeg er temmelig ny i forhold til Layers

Hvad mener du med z-index ??
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2012 - 17:26 #3
http://www.w3.org/wiki/CSS/Properties/z-index

Det er ikke sikkert det er det, læg et link så man kan se det i action. Det er svært at sætte sig ind i hvad du mener.
Avatar billede lord_fitter Nybegynder
21. februar 2012 - 17:33 #4
http://dm.fitter.dk

Log ind med brugernavn: Test og kode: test

når du er logget ind hold musen over Køb/Sælg og så kan de se problemet
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
21. februar 2012 - 18:13 #5
som michael_stim også skriver validere din side og din CSS
først når en side er valid kan du regne med CSS

den ser ud af H til i FF
manglende doc type: -> IE skipper store dele af CSS
manglende meta charset: -> FF viser æøå forkert
tabeller er til tabulære data ikke design
...
Avatar billede olebole Juniormester
21. februar 2012 - 21:00 #6
<ole>

- og så er dine JavaScripts noget skrammel fra forrige århundrede ... FrontPage, måske?

Webkode har udviklet sig dramatisk over de seneste 10-15 år. Ønsker man at skrive til dagens WWW, er man nødt til at sætte sig grundigt ind i teknologierne. Ellers er det håbløst at forsøge at opnå et tilfredsstillende resultat

/mvh
</bole>