Avatar billede Noty_notes Nybegynder
21. februar 2012 - 09:12 Der er 1 kommentar

Arbejde med mistet filer, hvordan?

Hej alle,
Jeg er i den kedelige situation at have en harddisk der stod af midt i det hele.
Jeg fik et PC service center til at redde data ud for mig. Desværre så er hele filstrukturen samt filnavne forsvundet. Er der nogen her der kender til gode programmer til at få ryddet op i 100.000 filer? Med ryddet op tænker jeg en indikation om hvad filen er uden at skulle åbne den.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2012 - 09:19 #1
Jeg tror du skal gøre det på normalvis, et program ved ikke specifikt hvilke filer du vil have og ikke have og når du skriver der er ændringer på områder så er det vidst os det du når længst med, ja det vil tage tid, men det er lige den mest sikre metode jeg selv kender skønt det hurtigt kan blive til en del, men man ved hvad der er på ens harddisk :)