Avatar billede Singh Nybegynder
19. februar 2012 - 19:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med at få mit gamle system tilbage.

Hej
Jeg skulle engang åbne et billed med "åben med" så valgte jeg Fotoviewer og så blev alle programmer og internettet fotoviewer så hvis jeg trykket på noget sker der det her: http://i42.tinypic.com/2zjgmtw.png
Kan i ikke nok hjælpe mig, med at få det gamle tilbage så jeg kan klikke på Internet Explorer istedet for at højre klikke og trykke "åben ny tab"  eller med mine paint skal jeg søge det i Start og skrive: paint og kan jeg finde et billed hvor jeg trykker på det og paint vil så åbne, jeg har prøvet at slette et program og downloade igen, det vil ikke gå væk. Nogen hjælp tak?
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. februar 2012 - 19:16 #1
Hvad med at gendanne tilbage til et tidspunkt før du ændrede det?
Avatar billede milter Ekspert
19. februar 2012 - 19:31 #2
Hvis du fortæller os, hvilket styresystem du bruger, vil det hjælpe gevaldigt :-)

Du er på en eller anden måde kommet til at klikke på et vindue, som sagde noget i retning af: "Åbn alle programmer med dette program" efter at have valgt Fotoviewer til at åbne et billede.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. februar 2012 - 19:49 #3
så vidt jeg kan se er det Win 7
http://i42.tinypic.com/2zjgmtw.png
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. februar 2012 - 19:53 #4
Kontrolpanel > Alle elementer i kontrolpanel > Sikkerhedskopiering og gendannelse
Gendan system indstillingerne for Computeren
Avatar billede milter Ekspert
19. februar 2012 - 20:10 #5
#3.

Yep, det var også min første tanke, men .....?

Hvis det er 7'eren, så skal Singh kigge her :-) :

http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. februar 2012 - 20:21 #6
Og så er der masser af muligheder her!
http://support.microsoft.com/fixit/
Avatar billede Singh Nybegynder
20. februar 2012 - 14:40 #7
Tak, men det virker dog stadig ikke, hvis man har "åbnet med andre programmer eller det samme flere gange" kan man så stadig gendanne indtil man kommer til den gamle version af den?
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2012 - 15:06 #8
Din forklaring af problemet i spørgsmålet er forvirrende og uklar. Prøv at fortælle os, hvilket styresystem du bruger, og fortæl så lidt mere klart, hvad dit problem er.
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. februar 2012 - 15:41 #9
Hvis det er Win7 så følg vejledning i #4 så får du muligheden til at gendanne til et tidspunkt før hvor det virkede måske skal du gå 2 eller 3 gendannelspunkter tilbage!!!
Avatar billede Singh Nybegynder
21. februar 2012 - 13:19 #10
Hov undskyld, Ja det er Windows 7 32bit jeg bruger :)
Avatar billede Singh Nybegynder
21. februar 2012 - 13:19 #11
Poko1 det vil jeg prøve nu :) og mange tak
Avatar billede Singh Nybegynder
21. februar 2012 - 20:05 #12
Jeg har opklaret sagen, jeg skulle slette Adobe Reader, men når jeg downloader igen sker det samme? nogen som kan hjælpe.
Avatar billede milter Ekspert
21. februar 2012 - 20:28 #13
#12.

Ja, dit problem er tilsyneladende, at forkerte programmer forsøger at åbne filer, de ikke er lavet til, men dine forklaringer er aå uklare, at jeg ikke kan være sikker.

Prøv at forklare helt præcist, hvad problemet er. Forklar trin for trin, hvad du laver, og hvad der så sker.

Og jeg er stadig næsten sikker på, at løsningen på dit problem ligger i linket i #5 eller #6. Har du forsøgt nogen af dem, og hvis ikke, hvorfor?
Avatar billede Singh Nybegynder
24. marts 2012 - 19:20 #14
jeg har fixet det hele selv, der skete en fejl så jeg ordnet computer helt selv.. dog er alt slettet og internettet er lidt anderledes.
Avatar billede Singh Nybegynder
20. juli 2013 - 11:51 #15
--