Avatar billede dixondk Nybegynder
18. februar 2012 - 09:47 Der er 1 løsning

Netgear CG3000 + Airport Extreme - udvide WiFi

Hej eksperter

Jeg har en udfordring med hjemmenetværket. :)

I den ene ende af huset kommer signalet ind (yousee) og her sidder router/modemmet netgear CG3000.
Så har jeg trukket et 25m langt netkabel over loftet på huset og ned i kontoret i den anden ende af huset.
Her har jeg så smidt netkablet i min Apple Extreme. (AE)

Hvordan får jeg så min AE til at udvide mit trådløse signal - så jeg også får god WiFi-dækning i den ende af huset??

Jeg får en fejlmeldning "Denne Apple WiFi-base kunne ikke udvide det trådløse-netværk"

Er der måske en indstilling på min netgear router der ikke er som den skal være. Er umiddelbart opsat fra yousee - og har aldrig "pillet" i indstillingerne.

Håber at der er nogen derude der kan vejlede mig.

På forhånd tak
Avatar billede dixondk Nybegynder
03. maj 2012 - 09:32 #1
afsluttet