Avatar billede bjornnyborg Nybegynder
17. februar 2012 - 21:23 Der er 8 kommentarer

Toshiba: "Radio slået fra" trådløs netværks problem.

Hej eksperten!
Jeg sidder med en Toshiba Satelite P750, jeg har haft den siden sommer. Men her i den her uge vil den pludselig ikke gå på trådløst net. Den kører perfekt med kabel i, eller med min mobil som modem.
Jeg har prøvet at geninstallere driveren til mit netværkskort som er et: Atheros AR9002WB-1NG, det hjalp heller intet, der er ingen udråbttegn i enhedshåndtering eller lignende. Det eneste der er, er: At når jeg starter computeren og skal logge på er der sådan en liste over tilgængelige netværk og der står: "Radio Off" og der er ingen "on" knap, og det er ikke fordi jeg bare har slået det fra på tastaturet.

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede ndifil Nybegynder
17. februar 2012 - 21:56 #1
Prøv at gå i enhedshåndteringen, delete det trådløse netkort og genstart computeren, driveren er ikke glemt og kommer autematisk ind igen.

Tryk Start og højer klik Computer og vælg egenskaber og enhedshånteringen.

/Finn
Avatar billede bjornnyborg Nybegynder
17. februar 2012 - 22:04 #2
Er prøvet nu, gjorde ingen forskel.
Avatar billede ndifil Nybegynder
17. februar 2012 - 22:07 #3
Og du har genstartet Acces Pountet
Avatar billede ndifil Nybegynder
17. februar 2012 - 22:11 #4
Antenne ledningerne kan være gået af netkortet, kortet sidder som segl bag en klap i bunden af computeren
Avatar billede bjornnyborg Nybegynder
17. februar 2012 - 22:11 #5
Ja, og de 4 andre pc'er i huset og diverse smartphones osv. kører uden problemer på det. Så tror at det er en eller anden software fejl. men har ingen ide om hvad.
Avatar billede ndifil Nybegynder
17. februar 2012 - 22:21 #6
Når du har fjernet kortet ogenstartet nulstiller du radioen.
Så det lugter lidt af en harward fejl
17. februar 2012 - 23:03 #7
Jeg tror 90% på at der bare er tale om en SOFTWARE knap 'et eller andet sted'

eller

http://us.toshiba.com/computers/laptops/satellite/P750
[Fn] [F8]  (Kig nøje på den knap)
Avatar billede ndifil Nybegynder
18. februar 2012 - 11:05 #8
Prøv at slette kontoen, opret og tast koder ind igen.