Avatar billede nikoli Nybegynder
16. februar 2012 - 20:37 Der er 9 kommentarer

Hjælp til logo

Hej jeg har en youtube kanal og jeg skal bruge et logo med mit navn og nogle motiver tech og gaming og navnet skal være TechHawks jeg betaler ikke for det men jeg håber der er nogle der vil hjælpe det behøver ikke være top professionelt men bare pænt.

Men der må kun bruges motiver fra min youtube kanal enten billeder fra videoer der er prt scr taget eller min baggrunds billed eller ligende  af hensyn til copyrights

http://www.youtube.com/user/TechHawks?feature=mhee

håber i vil hjælpe mig :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
16. februar 2012 - 21:44 #1
jeg vil gerne lave et til dig :) hvis det er sådan at du gerne vil have det?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2012 - 00:01 #3
Avatar billede nikoli Nybegynder
17. februar 2012 - 08:47 #4
mange tak for svarende men det i har sendt mig er bannere jeg skal bruge et logo som er kvadratisk  800x800
Avatar billede tobrukDk Novice
17. februar 2012 - 12:32 #5
Nikoli er min forslag okay?
- er det måske noget som du kunne bruge?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2012 - 13:51 #6
tobrukDk >> Læs evt #5
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2012 - 14:01 #7
Det var selvfølgelig #4 jeg mente......
Avatar billede tobrukDk Novice
17. februar 2012 - 14:10 #8
#7 sorry var lidt for hurtig :) men ja jeg skal nok få lave et i 800x800
Avatar billede nikoli Nybegynder
17. februar 2012 - 20:28 #9
8# det du lavede så meget godt ud men kan der komme nogle motiver billeder på?