Avatar billede ajak Nybegynder
06. august 2001 - 17:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lydkort fejl :=(

Er der nogen der kan sige mig hvorfor mit creative 128 pci lydkort virker uregelmessigt ved at det ikke er aktivt ca. ver anden gang så jeg skal genstarte min computer
Avatar billede guiron Nybegynder
06. august 2001 - 17:55 #1
Har du prøvet at installere de nyeste drivere??

/Guiron
Avatar billede ajak Nybegynder
06. august 2001 - 17:59 #2
ja men det virker ikke og jeg har prøvet at installere kortet flere gange efter at have fjernet der fra windows styresystemet
Avatar billede zhark Nybegynder
06. august 2001 - 17:59 #3
Tjek start/prg/tilbehør/sys-værktøj/sysoplysninger
Er der andre enheder på den IRQ dit lydkort har?
Måske skal du afinstallere kortet og sætte det i en anden PCI sokkel.
Avatar billede ajak Nybegynder
06. august 2001 - 18:02 #4
jeg har prøvet begge muligheder uden held
Avatar billede bedsize Nybegynder
12. august 2001 - 14:07 #5
Jeg har næsten samme problem, mit virker bare slet ikke......
Såååå ingen medynk her...