Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
15. februar 2012 - 22:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Min eksterne vil ikke vises.

Hej folkens.

Jeg har en iomega ekstern harddisk på 2 TB, som har virket fint siden jeg har fået den, jeg fremskaffede mig en ekstern harddisk, fordi jeg rejser meget og jeg ikke altid havde min computer med, så jeg har ALLE mine oplysninger på.
Men nu til problemet, hver gang jeg plugger den ind i en computer, vil den ikke vises, så "tænker" computeren bare, men det sker ingenting, jeg køre selv med windows 7, jeg har prøvet på min kærestes computer, som køre windows XP og min onkels, som køre med windows vista, jeg har prøvet at være inde i enhedsoringtering.
Jeg har prøvet at kigge på om den læser selve harddisken, og den køre, den lyser og larmer som den nu plejer, men, jeg kan simpelthen ikke se den på nogen måde på computeren, og selve computeren (uanset hvilket styresystem jeg går ind med den på)bliver den ekstrem langsomt samtidigt.
Så jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp her, jeg har selv læst rundt omkring på forumet, og kan ikke finde nogle personer der har samme problem.
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
15. februar 2012 - 22:44 #1
Og hver gang jeg plugger den ind i min egen computer, siger den at jeg skal formatere min harddisk før den vil virke. - Og det nægter jeg simpelthen.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2012 - 23:46 #2
set den i pc og gå ind i Kontrolpanel\Hardware og lyd\Enheder og printere
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. februar 2012 - 23:55 #3
Når du har sat den til et sted hvor den ikke vil formatere så gå i diskhåndteringen og se om der er noget der minder om dette?
http://gratisupload.dk/vis_billede/64302/
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
16. februar 2012 - 19:35 #4
@ #2, jeg kan ikke finde den derinde, men nede i hjørnet, viser den, at den har læst den....

@ #3, kan ikke finde en computer, hvor computeren ikke vil have jeg skal formatere den... :(
Avatar billede ISheetSheeps Nybegynder
16. februar 2012 - 21:21 #5
@ #3, jeg forstod først dit svar nu.. men, har taget et screen shot af hvordan det ser ud. -

http://gratisupload.dk/vis_billede/674073/
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. februar 2012 - 21:32 #6
prøv om min guide kan hjælpe dig du skal læse den ordentlig hvis der er noget der skal reddes!
http://www.eksperten.dk/guide/1444
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 21:35 #7
#7 den bruger jeg også :-))
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 21:42 #8
#7

jeg vedikke hvad der skete

kommer lige igen

hvorfor en er det disk

(E:)

eMachines(C:)

SYSTEM RESERVED

vis du ikke kan boote den op  så prøv bootdisk http://www.bootdisk.dk/
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. februar 2012 - 21:48 #9
rasmus64745 hvis du ikke en gang kan se hvilken disk det drejer sig om forstår jeg ikke hvorfor du skriver i tråden.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 22:52 #10
hvad hedder din disk ???

(E:)

eMachines(C:)

SYSTEM RESERVED
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 23:01 #11
og vis du synes  jeg spørger dum <
så  lav en backup  af  disken (det du har på disken)  og formatere den med den computer  som siger det og du hsr formateret  den så gendan disken ud  fra den backup    som du ha lavet
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. august 2012 - 06:43 #12
Kunne godt tænke mig at få at vide hvorfor du giver point til rasmus64745 fordi hvis du har reddet en disk hvor der står RAW i filsystemet ved den hjælp  så vil rigtigt mange gerne have den opskrift!!!