Avatar billede CPHL Nybegynder
15. februar 2012 - 21:26 Der er 5 kommentarer

JS Auto size pop op

Hej hej
Jeg har ledt ekspertens søgemaskine igennem, men jeg kan ikke finde noget der virker.

Det er mange år siden jeg har rodet med det her, så jeg skal nok have tingene skåret ud i pap.

Jeg har et link:
<a href="#" onClick="MyWindow=window.open('blablabla.asp','MyWindow','toolbar=no,location=yes,directories=no,status=no,menubar=yes,scrollbars=yes,resizable=no,width=600,height=400'); return false;">Klik Her</a>

Det åbner en pop op vindue, en side... kan i nok se...
Men.. Kan der kreeres et scrips der gør, at jeg ikke skal sidde med hvert eneste link og definere størrelsen?

Selve pop op vinduet, indeholder en tabel, hvori der er tekst og et billede.

Håber der er en der vil være behjælpelig.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2012 - 22:17 #1
#0  jeg kan ikke komme ind på dit link (vis det er et link )

det står

<a href="#" onClick="MyWindow=window.open('blablabla.asp','MyWindow','toolbar=no,location=yes,directories=no,status=no,menubar=yes,scrollbars=yes,resizable=no,width=600,height=400'); return false;">Klik Her</a>

og står der Klik Her  og jeg kan ikke Klikke  da  linket ikke er kodet (vis det rr et link)
Avatar billede CPHL Nybegynder
15. februar 2012 - 22:20 #2
<a href="#" onClick="MyWindow=window.open('blablabla.asp','MyWindow'
,'toolbar=no,location=yes,directories=no,status=no,menubar
=yes,scrollbars=yes,resizable=no,width=500,height=400')
; return false;">klik her</a>

Jegved ikke hvorfor siden har skåret mit link af. Nu har jeg lavet nogle linjeskift så skulle den gerne vise hele linket. Men den linker til blablabla.asp hvilket jo ikke er et link, det var bare for at vise hvordan jeg har lavet selve pop op linket
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 10:40 #3
Avatar billede CPHL Nybegynder
16. februar 2012 - 11:59 #4
Orv det var sort snak for mig den side der :-(
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 14:33 #5
#4  du skal kode den :-)