Avatar billede 29720689 Nybegynder
14. februar 2012 - 21:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash Navigation fil (*.nav)

Hej

Vi søger en som kan opsætte en *.Nav i FlashBuilder?

Vi sidder med en opgave, hvor vi skal designe et skin til et PDF-portfolio i Acrobat X.

Det har vist sig at være noget vanskeligere end først antaget da vi ikke har kendskab til FlashBuilder, og det sprog det kræver for at opsætte en .nav- fil til formålet.

Vi har designet og alle ikoner/ elementer tegnet i Illustrator, og har lavet et grundlæggende Skin i Flash som bygger på en .nav-template. Der dog har vist sig ikke at være helt tilstrækkelig.

Den opsætning vi ønsker er meget lig Billboard (se nedestående link), men med vores egne elementer.

Kan du/ I hjælpe os så giv lyd fra jer.

På forhånd mange tak :)

MVH. Christoffer og Claus

Link: http://dl.dropbox.com/u/9532556/BillboardTemplate.pdf
Avatar billede 29720689 Nybegynder
15. februar 2012 - 10:00 #1
Vi vil selvfølgelig gerne give lidt mønt :)
Avatar billede 29720689 Nybegynder
16. februar 2012 - 09:14 #2
Opgaven er blevet løst..