Avatar billede Hasselriis Nybegynder
13. februar 2012 - 11:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 makroer til en knap

Hej

Jeg er helt ny herinde, så har jeg ikke oprettet spørgsmålet rigtigt? Beklager jeg.

Jeg sidder med en opgave, hvor jeg ved hjælp af en makro, skal have én knap til, ved første tryk at ændre 0 til 1 og ved tryk igen, ændre samme 1 tilbage til 0.

Jeg er ikke specielt erfaren med VBA, men kan lidt.

Kan I hjælpe mig?

Hilsen fra Morten
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
13. februar 2012 - 11:52 #1
velkommen til E
du har ret, det er forkert kategori den rigtige vil nok være http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Visual-Basic/ opret spm her istedet
denne kategori er forslag til forbedringer af Eksperten
læg selv et svar og accepter dette så spm lukkes
Avatar billede Hasselriis Nybegynder
13. februar 2012 - 11:56 #2
Tak for svar Ronols :o)