Avatar billede Kr3ll3GH4b Nybegynder
13. februar 2012 - 00:00 Der er 5 kommentarer

Medion PC hos ALDI, god?

Hej eksperter,
kan denne PC fra ALDI trække WOW på high setings?
Den ser god ud til prisen. Dog kunne grafikkortet godt være lidt bredre, men den skal trods alt kun bruges til WOW og lidt COD.
Nogen der har erfaring med Medion, garanti ovs. og er der nogen der har erfaring med selve PC'en? På forhånd tak!
Avatar billede Maako Nybegynder
13. februar 2012 - 06:39 #1
Det er den første Liano baseret PC jeg har set i danmark endnu.

Jeg forventer at du snakker om denne PC:
http://www.aldi.dk/aldi_fra_lordag_den_11022012_48_105_1124_5.html

Du har glemt at skrive vigtige ting som; hvilken resolution er det du vil køre?

Med en 1920x1080 res(FuldHD) med High settings, kan wow køre fint på en 25-40 FPS.
Hvilket jeg ville mene er mere end udmærket(Det er jo WoW).

Hvis du så kører en lavere resolution end det, så vil grafikkortet(GPU'en) kunne klare det snildt.

Oven i købet en Quad core processer.

Der er intet bedre for pengene!

Med hensyn til deres garanti, så har jeg ingen erfaring med den.
Avatar billede The_Buzz Novice
13. februar 2012 - 08:00 #2
Jeg vil ikke kommentere på PC'en, men advare mod Aldi som leverandør af IT udstyr.

http://programmer-dyn.tv2.dk/basta/article.php/id-10774795:klager-over-aldi.html
http://newz.dk/forbrugerraadet-overdaenget-med-klager-mod-aldi
http://www.prylportalen.se/cmlink/2.175/nyheder/aldi-topscorer-hos-sure-computerkunder-1.3685.html
http://spn.dk/mobil_vm/?aid=1294560

Reason: En meget nær ven købte en Medio computer i sidste sommer, og har haft så mange problemer med garanti og reperationer, at jeg søgte efter Aldi dengang også.

Går din PC i stykker kan du godt vente den kommer helt renset tilbage, efter 2-3 måneder den har været væk. Det for at skifte en ramblok i den....
Avatar billede Kr3ll3GH4b Nybegynder
13. februar 2012 - 10:09 #3
Ok tak for svarene. Den skærm jeg har kører 1600 x 900.
Avatar billede rebecca Novice
13. februar 2012 - 10:11 #4
Hej kan kun give The buss ret.

Jeg  har den. 12.01.2012 købt 2 stk eraser pc i medions webshop, modtog dem den.16.01 hvor den ene pc så var smadret under transport ringer selvfølgelig til medion og får at vide de vil sende et fragtbrev dette kommer så 8 dage senere sender pc'en retur og kan se de har modtaget den dagen efter, ringer til dem for at høre om de har sendt en ny pc retur til mig men nej, der skal lige gå yderligere 13 dage hvor jeg med jævne mellemrum(ca. hver 2 dag) skriver, ringer og skaber mig tosset, truer med at gå til ekstrabladet osv. før jeg så endelig får at vide at de ikke kan skaffe den model mere så det ser ud til at jeg får mine penge retur.

Pengene går jeg så og venter på nu, hvor længe mon det tager.. :o(

Medion har nogle gode pc'er men deres service er lig nul, man høre intet fra dem og hvis man ringer ved de ingenting.

Køber aldrig hos Medion igen
Avatar billede Kr3ll3GH4b Nybegynder
13. februar 2012 - 10:17 #5
Ok, det lyder ikke specielt godt.