Avatar billede muhh Nybegynder
12. februar 2012 - 14:03 Der er 8 kommentarer

ff til tider mega langsom

hej

jeg har til tider problemer med at ff føles som om at det køre på en k56 forbindelse hvor hvis jeg bruger ie køre det fint r det noget i kan hjælpe med?

jeg har ff vertion 10.0.1 / win7 / har prøvet at være inde i confik og prøve at lave ff hurtiger men uden held / der skulle ikke være voldsomt meget der køre i bggrunden eller voldsomt mange aktive tilføgelser til ff

mvh muhh
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2012 - 14:13 #1
Hmm har du prøvet at sætte den til at rydde op i midlertidige filer når du lukker den ned?
Avatar billede muhh Nybegynder
12. februar 2012 - 14:22 #2
er ikke 100% sikker men køre ccleaner en gang i mellem hvis det er det du tænker på med at ryde op i midler tidige filer har memory cleaner instaleret for at holde så meget hukomelse fri som muligt og køre fast diskfrakmentering 1 gang om ugen
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2012 - 14:28 #3
Virker den bedre lige efter du kører med CCleaner?
Memory Cleaner kender jeg ikke, men har du prøvet at deaktivere denne tjeneste når det er at FF bliver langsom?

Har selv haft en der hed Free Ram, men det er var dengang min pc ikke havde meget ram (Win 98 SE)
Avatar billede muhh Nybegynder
12. februar 2012 - 14:56 #4
nej der er desvære ingen forskeld på om jeg lige har kørt ccleaner eller ej

kan ikke rigtigt finde en fælesnævner for når ff blive langsomt men har prøvet at deaktiver de forskelige tilføgelser jeg har instaleret udae held

yep freeram det havde jeg også men da jeg ville havde det i wista kunne jeg ikke finde en verition der virkede så fandt det er hedder memory cleaner i steedet for
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2012 - 18:34 #5
Jeg har en del tilføjelser på min FF også og jeg mærker ikke den er langsom.
Avatar billede muhh Nybegynder
13. februar 2012 - 01:59 #6
det er nok heller ikke tilføgelserne der gør den langsom for mig for har prøvet at deaktiver dem uden at det hjalp
Avatar billede 220661 Ekspert
13. februar 2012 - 16:12 #7
Hvis du går ind og tjekker din hastighed hos tdc, svarer den så til den du betaler for?
Hvilken firewalle bruger du?
Prøv midlertidigt at deaktivere den, for at kontrollere at det ikke er den der laver ballade.
Avatar billede muhh Nybegynder
13. februar 2012 - 21:01 #8
jo har kørt nogle test og ned ligger den lige omkring 20mb hvor op svinger den ca. mellem 15-17mb

bruger firewallen den der ligger i windows7

har lige prøvet at deaktiver den det virkede til at hjælpe de første par min. hvor efter at ff så blev mega langsomt igen