Avatar billede troels_p Nybegynder
09. februar 2012 - 17:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Servage - NU!

Hej Eksperten.

Jeg er ved at være MEGET træt af Servage's service. De har nu i 72 timer haft problemer, de famler alvorligt i blinde når det kommer til at korrigere problemer.

F.eks. har de meget travlt med at henvise til at jeg skal skifte nameservers, bortset fra at jeg ikke kan skifte til det de foreslår, da den sekundære DNS-server ikke svarer.

Derudover svarer deres nameserver korrekt, da den resolver til en IP, og selv hvis jeg pinger IP direkte svarer den ikke.

Nok om det.

Findes der alternativer derude til Servage? Der skal være frit antal domænenavne (eller min. 25), ca. 25 gb plads og frit antal mailadresser.

Trafik må også meget gerne være fri, men reelt set kommer jeg næppe over 50 gb/md.

Det må meget gerne være en dansk udbyder, da de i sagens natur har den bedste chance for at yde den hurtigste service.
Avatar billede KHHP Juniormester
09. februar 2012 - 17:47 #1
Jeg har personligt gode erfaringer med GigaHost, her for du godt nok kun 15GB lagerplads, men det er det tætteste jeg kan komme på dine krav.
Avatar billede troels_p Nybegynder
09. februar 2012 - 17:52 #2
Men, fungerer GigaHost? Har de autoinstallers alá Servage?
Avatar billede The_Buzz Novice
09. februar 2012 - 18:14 #3
Avatar billede troels_p Nybegynder
09. februar 2012 - 18:36 #4
Jeg må tilstå jeg er meget tiltrukket af Gigahost.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. februar 2012 - 19:17 #5
hosting24.com eller hostgator.com

Ved dog ikke hvor gode de er, men søger slev sted og jeg er tæt på servage, men igen så kan der ske meget indtil jeg faktisk skifter :)

Har slev Webbot.dk pt, men der er ikke plads nok.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. februar 2012 - 19:24 #6
okay må nok os lige indrømme at gigahost.dk har min interesse :I
Avatar billede troels_p Nybegynder
09. februar 2012 - 22:10 #7
Hostgator er noget skrækkeligt bras. Man skal selv vedligeholde DNS hos GratisDNS, da Hostgators egen DNS ikke er godkendt for .dk TLD.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. februar 2012 - 22:21 #8
#7 Ja okay, god information at få :)

Kan os tilføje at ved gigahost.dk skriver de:

Under features:
"Saml alle dine websider på en enkelt konto, og undgå at betale hosting for hver. Det betyder at du kan have så mange domæner du ønsker, med hvert sit indhold - uden at det koster ekstra. Her kan du se alle de funktioner vi tilbyder, men hvis du ikke finder det svar du ønsker, er du altid velkommen til at kontakte os."

Under plads
"Hos Gigahost har du altid den diskplads du skal bruge. Vi øger konstant den diskplads der er tilgængeligt for vores kunder. Vores diskplads følger dine behov!"

Udvidet vindue: "Brug for mere?
Er dine behov endnu større, så er det naturligvis intet problem. Mere diskplads kan altid tilkøbes til yderst overkommelige priser."

Jeg har dog kontaktet dem, men ikke om følgende endnu, da jeg først faldt over det efterfølgende, mindes os at have læst at man får 15 GB, men kan ikke finde den del mere, har dog fundet frem til at det koster 3 kr pr gb pr mdr
Avatar billede troels_p Nybegynder
09. februar 2012 - 22:50 #9
Man får 15.9 GB pt. - jeg har tilmeldt mig GigaHost. Vedkommende der foreslog GigaHost først må meget gerne indsende svar.

Det skal lige tilføjes at HostGator svarer helt urimeligt langsomt. Har haft et par domæner på en konto hos dem, men med ping-tider på 120-150 ms var det ikke acceptabelt.

GigaHost svarer typisk på 6-8 ms. :-)
Avatar billede KHHP Juniormester
10. februar 2012 - 07:58 #10
Her har du svar
Avatar billede troels_p Nybegynder
10. februar 2012 - 10:09 #11
Skulle nogen have flere spørgsmål omkring GigaHost, må de naturligvis meget gerne skrive en kommentar herinde, og så skal jeg svare det bedste jeg kan.

2 af domænerne er flyttet helt over nu, og hold da k.ft en forskel! Man kan godt mærke serverne bor tættere på...