Avatar billede Fuscus Nybegynder
09. februar 2012 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio 2012, - gratis?

Hej

Jeg synes at have svært ved at finde ud af om visual studio 2012 er gratis, og om det er licens pr. computer og ikke en corporate-udgave? Vi har et problem med at vores Windows 7 ikke kan kommunikere med noget hardware, og ved siden af Windows Mobile center skal yderlgiere kræver VS2012. Før var det kun ActiveSync til Xp som skulle til, men kom vi på Win 7...

På forhånd mange tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2012 - 12:12 #1
visual studio koster penge (mange), men der er en gratis express-udgave
http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/products/2010-editions/express
der er ikke kommet en 2012 version endnu.
Avatar billede Fuscus Nybegynder
09. februar 2012 - 13:36 #2
Mægtigt og tak. Problem løst!
Avatar billede Fuscus Nybegynder
09. februar 2012 - 13:37 #3
hmm, kan ikke give dig point?!?!
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2012 - 13:55 #4
så laver jeg et svar - og det kan du acceptere