Avatar billede tnla Mester
08. februar 2012 - 02:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse under CD-brænding?

Et lille spørgsmål:

Hvis der sker (små) fejl under brændingen af en CD, vil programmet så altid give besked om det?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
08. februar 2012 - 04:41 #1
Ikke nødvendigvis, specielt ikke hvis du ikke laver en verificering af dine skrevne data.

De fleste fejl kan fanges med en verificering af de skrevne data, men der er stadigvæk fejl nu og da der slipper igennem.
Avatar billede micma18_ Nybegynder
08. februar 2012 - 09:58 #2
Heller ikke timeings fejl (jitter) vil blive rapporteret. Mener at visse dyrere plextor modeller, har mulighed for at fin kalibrere dette...? Men jitter kan aldrig undgås helt, men bør i hvert fald tilstræbes, at minimere. Især hvis der er tale om audio cd'er.

At brænde med langsomste hastighed kan også øge kvaliteten og levetiden, af brændingen ekstremt meget.
Avatar billede tnla Mester
08. februar 2012 - 16:40 #3
Mange tak!

Jeg har point til jer..
Avatar billede tnla Mester
18. april 2012 - 22:31 #4
Lukker spørgsmålet.