Avatar billede ronrea Seniormester
06. februar 2012 - 08:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

F-secure afinstallering

Hejsa

Håben nogen kan hjælpe mig.

Jeg vil gerne afinstallere F-secure - og være sikker på at få det væk inden jeg installerer et andet?

Der ligger et link
"F-Secure Uninstallation Tool.exe and Easy Clean Beta" på deres hjemmeside.

Er der nogen som ved om det fjerner det helt?

Eller i øvrigt hvordan jeg gør det :)

På forhånd tak
ronrea
Avatar billede viben63 Nybegynder
06. februar 2012 - 09:03 #1
lukkes
Avatar billede ronrea Seniormester
06. februar 2012 - 09:15 #2
Hej viben63

Hvad mener du :)

mvh
ronrea
Avatar billede Kjeldsen13 Nybegynder
06. februar 2012 - 11:06 #3
Kan den ikke fjernes via kontrolpanel/programmer og funktioner?
06. februar 2012 - 12:44 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ronrea Seniormester
06. februar 2012 - 13:22 #5
Hej

Tak for indlæggene.

Okay.

Det er windows XP. :)

mvh
ronrea
Avatar billede ronrea Seniormester
16. februar 2012 - 05:31 #6
Hej

Har nu ringet til f-secure og fået tilsendt et uninstallation-tool.

Har fjernet det med det og håber det duer.

Der har ikke rigtig været svar fra andre end kjeldsen13, og hvis du ønsker point, venligst læg et svar tak..

Ellers bliver jeg nødt til at give mig selv point, for at få lukket tråden (kender ikke andre muligheder)

mvh
ronrea