Avatar billede morten911 Nybegynder
03. februar 2012 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

http://www.taxapriser.dk

Hej alle

Jeg har idag lanceret betaversion 1.0 af http://www.taxapriser.dk
Jeg har via "klippe/klister" metoden sammensat kodning og design.

Nu skal siden opgraderes med yderligere funktioner (bestil TAXA) og "skarpere" design.
Siden skal styres via et CMS system, google analytics, SEO osv. osv.

Jeg driver siden på fritidsbasis!
Hvem vil i anbefale at jeg bruger til ovenstående opgave? Gerne med referencer.

Budgettet er ikke ubegrænset men modsat er jeg også villig til at betale for den rigtige løsning.
Ovenstående er meget kort skitseret, spørg endelig hvis i har brug for yderligere input?

På forhånd tak.

/Morten
Avatar billede jps6kb Novice
06. februar 2012 - 10:30 #1
Hej Morten,

Du er velkommen til at smide mig et par tanker omkring hvad du mangler, til post@kimbang.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede morten911 Nybegynder
08. februar 2012 - 18:28 #2
Hej Kim

Tak for svar.

Har du nogle referencer? Jeg har kigget lidt på din hjemmeside, umiddelbart virker linket til dine referencer ikke..

Med venlig hilsen

Morten
Avatar billede morten911 Nybegynder
17. februar 2012 - 18:43 #3
Ingen brugbare svar!
Avatar billede morten911 Nybegynder
17. februar 2012 - 18:44 #4
Ingen brugbare svar!