Avatar billede garfieldzx Nybegynder
31. januar 2012 - 18:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"security shield" har fucket min puter

skriver fra en panisk veninde:

ligemeget hvad jeg gør, så får jeg en belastende popup, skype fungere til at skrive, sende modtage filer (så hun kan sende mig logfiler hvis det er nødvendigt)
Avatar billede hcma Novice
31. januar 2012 - 19:00 #1
en lille søgning på eksperten.dk gav dette:
http://www.eksperten.dk/spm/947182
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
31. januar 2012 - 19:53 #2
citat fra tråden du linker til.

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com
Her finder du vejledning til brug af programmet: hhttp://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner.

linket til vejledningen virker ikke (min pc er ikke syg)

Så er lidt lorst... har foreslået coca cola og en hammer, men det synes de ikke om
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
31. januar 2012 - 20:19 #3
fejlsikret hjalp lidt på det ;)
01. februar 2012 - 15:24 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Systemgendannelelse ?
Avatar billede Chianti Nybegynder
03. februar 2012 - 14:45 #5
Det samme var jeg ude for sidste weekend. Skidtet overtog hele min computer, og forhindrede mig i at gå på nettet. Endte med, at jeg måtte have den renset af en professionel. Jeg troede ellers, at mit Microsoft Security Essentials kunne fange den slags.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
15. februar 2012 - 00:55 #6
Sorry jeg ikke har vendt tilbage, det er endt med formatering i stedet for, men alligevel takker for tiden der er blevet brugt :)
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
01. marts 2012 - 11:23 #7
som overstående, endte med en formatering... takker alle for deres hjælp, vil i ha point for hjælp, så send et svar, ellers lukker jeg det i weekenden :)
02. marts 2012 - 07:02 #8
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar] for at lukke pænt...
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
02. marts 2012 - 09:07 #9
tak