Avatar billede eldar517 Nybegynder
30. januar 2012 - 17:02 Der er 8 kommentarer

min bærbar gidder ikke at oplade ?

hej jeg har en bærbar som ikk gidder at oplade efter den gik tør for strøm altså hvis nu jeg siger det på den her ,måde ..

jeg sidder med min bærbar og søger efter et arbejde på nettet men bærbaren gik tør for strøm og gad ikke at oplade derefter

nogle der kan hjælpe? +

ps min bærbar hedder  [acer extensa 5635zg]
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 17:18 #1
Altså er det bare batteriet der ikke kan lade eller kan computeren slet ikke få strøm?

Tag batteri og strøm fra computer og hold tænd knappen i bund i 10+ sekunder. Sæt strøm til og prøv at tænde.
Avatar billede eldar517 Nybegynder
30. januar 2012 - 17:30 #2
jeg er ikke sikker om bærbaren slet ikke kan få strøm men den gidder ihverfald ikke at ,lade når jeg sætter stikket i .

og det der
Tag batteri og strøm fra computer og hold tænd knappen i bund i 10+ sekunder. Sæt strøm til og prøv at tænde.

virkede ikke :/
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 17:42 #3
Men kan du tænde computeren når strømmen er sat til?
Avatar billede eldar517 Nybegynder
30. januar 2012 - 17:48 #4
nej det er det der er problemet
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 17:52 #5
men det kunne jo godt være det bare var batteriet der ikke kunne lade.

Jeg har ikke flere gode idéer og kan desværre ikke hjælpe mere...
Avatar billede eldar517 Nybegynder
30. januar 2012 - 17:58 #6
det kan godt være det er batteriet men kan man lade den og hvordan?
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 18:00 #7
Ja det kunne selvfølgelig være interessant hvis du kunne finde et batteri der var magen til og se om det virkede. Det gør det dog nok ikke....
Avatar billede edin22 Nybegynder
30. januar 2012 - 19:05 #8
Jeg vil tro at batteriet er dødt. Men prøv uden batteri, og kun med kabel. Hvad sker der?

Har du garanti på den?